سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین هدایت است . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
Alexandre J – الکساندر جی برند نیش نوپا ولی پرتکاپو

دلبستگی به فرهنگ و هنر به یادگار مانده از گردش قرن ها؛ عطش سیری ناپذیر شناحت و یادگیری هرچه بیشتر در زمینه های مختلف هنری؛”توفیق جَبان” را از سنین کودکی شیفته ی هنرهای تجسمی نمود.وی با انگیزه و عشق بسیار به تحقیق و یادگیری در زمینه ی مجسمه سازی،معماری و نقاشی پرداخت و در این بین تجاربی در زمینه ی مد و طراحی لباس کسب نمود .

اما دلبستگی عمیق وی به هنرهای زیبا و ایده های مختلف و رؤیاهای بزرگی که در ارائه ی آثار مفهومی فاخر داشت؛وی را بسوی نقاشی و مجسمه سازی میکشاند. وی علاقه ی بسیاری به کند و کاو در فرهنگ های مختلف و به اشتراک گذاشتن احساسات و الهامات دریافت شده از این کاوش ها با سایرین داشت و تجربیات مختلف را در قالب طرح و رنگ بیان می نمود.با این حال هنوز هم خلاء عنصری که بیان احساسات حاصل از این مکاشفات را تکمیل نماید حس می شد و این نقیصه او را به یادگیری و تحقیق بیشتر واداشت.

عطر ادکلن الکساندر جی - Alexandre J

عطر ادکلن الکساندر جی – Alexandre J

نتیجه ی این کنکاش ها و تحقیقات؛هدایت شدن توفیق به سوی جهان اسرار آمیز و بزرگ عطر بود. این موضوع زمینه ساز تأسیس خانه ی “Alexandre J” در سال 2010 شد که توسط توفیق مدیریت می شد. کارگردانی و ارائه ی طرح ها و ایده ها بر عهده ی خود او بود و به منظور بالا بردن کیفیت عطر ها و محصولات ارائه شده؛”استودیوی هنرمندان” را راه اندازی نمود.

اوسنت سفید-مشکی-صورتی-the-oscentالکساندر جی کالکتور-alexandre-jا

لکساندر جی کالکتور-alexandre-j

اما دیگر مجموعه ای که در این سال توسط Alexandre J عرضه شد “کالکتِر” نام داشت که الکساندر جی آنرا بعنوان خاطرات سفرهای بویایی خود معرفی کرده و نگاه ویژه ای به آن دارد.شش عطر که تلفیق صحراهای شرق و معماری باروک فرانسه منشاء خلق آن هاست؛ با روایحی خاص و نا متعارف ارائه می شوند که در عین پیچش ها و اغواگری های خود؛خاطره ای از گنجینه ی بویایی هر مخاطب زنده می نمودند.این شش عطر؛معرفی کامل و قدرتمندی از برند به مشتریان عرضه کردند.”بلک مشکز” نمادی از مشک و کهربای زیباست که به نوت های میوه ای و گل بو می پیوندد.”گُلدن عود” (GOLDEN OUD) عطری شرقی از ترکیب چوب و نوت های گرم و نامتعارف در وجهی حیوانی و سرکش است.درخشش رز در کنار نوت های مشکین و خوشمزه؛موفقیت خیره کننده ای برای “رز عود”(ROSE OUD) به ارمغان آورد.رایحه ی سرشار از عنبر،ادویه و صمغ “سیلور اُمبره”(SILVER OMBRE) طرفداران بسیاری را مسحور خود نمود.”زِفیر عود وانیل” عطر دلنشینی از ترکیب وانیل لذیذ با نارگیل و عود است که ترکیب خاص و دلبرانه اش همچنان موجب موفقیت تجاری این اثر است و در نهایت “مورنینگ مِسک”(MORNING MUSC) با ترکیب جذاب میوه ها و مشک؛ دوستداران روایح انرژی بخش را شیفته ی خود ساخت.

این شروع موفق و مقتدرانه؛ مسئولیت طراحان و هنرمندان برند را سنگین تر از گذشته نمود. حالا که الکساندر جی بعنوان خانه ای که هم در ارائه ی روایح غنی و متفاوت و هم در طراحی بطری ها و بسته بندی آثار بعنوان برندی صاحب سبک و ایده های خاص شناخته می شود؛کوچکترین اهمال و سهل انگاری؛خسارت های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.این حساسیت ها موجب شد تا هنرمندان و طراحان خانه ساعت های بسیاری را صرف تحقیق و فعالیت جهت بازگشتی موفق در سال 2013 نمایند و نتیجه ی این زحمات؛فوق العاده بود!

الکساندر جی لگسی-Alexandre J. Legacy

الکساندر جی لگسی-Alexandre J. Legacy

سال 2013 دو عطر زنانه ی بسیار موفق و زیبا تحت عنوان “فاوبورگ”(FAUBOURG) و “اس تی اُنه”(ST HONORE) از بازگشت قدرتمند الکساندر جی خبر می دادند.زیبایی های جادویی پاریس؛الهام بخش ساخت هر دو عطر بود .رایحه ی غنی رز و آکورد ادویه ای قدرتمند فاوبورگ و ترکیب شگفت انگیز مرکبات با وانیل و کومارین در اس تی اُنه؛طرفداران عطر های زنانه را شیفته ی خود ساخت و شیشه های کریستالی خوش نقش و متفاوت این دو عطر بر زیبایی های مجموعه افزود.اما اتفاق ویژه ی این سال که موفقیت بزرگی را برای خانه در پی داشت؛معرفی سه گانه ی “لِگِسی” (LEGACY) بود.سه عطر این مجموعه با نام های “وایت”،”بلک” و “وایت بلک” با الهام از صدف و در بطری های چشم نواز و ارزشمند عرضه شدند که نتیجه ی بیش از دویست ساعت کار هنرمندان برند بود.”وایت” عطری زنانه و پیچیده از ترکیب نوت های گل بو،مرکبات و پچولی بود.”بلک” شخصیتی قدرتمند از ادویه ها و چوب ها داشت و “وایت بلک” در لطافت آکورد پودری شیرین با همراهی چوب ها و میوه ها جریان می یافت.

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال - Alexandre J Le Royal